Wielka Brytania wprowadza zakaz pokazywania w reklamach gotujących i sprzątających mam

4

Od przyszłego roku w Wielkiej Brytanii będzie obowiązywał zakaz pokazywania w reklamach gotujących i sprzątających mam, ponieważ uznano to za  „szkodliwe i przestarzałe”. Decyzję ogłosiła w tym tygodniu Komisja ds. Reklamy (Committee of Advertising Practice) po publikacji raportu uznającego „genderowe stereotypy” w reklamie za element przyczyniający się do nierównego traktowania kobiet i mężczyzn.

Raport jest wynikiem badań przeprowadzonych przez Agencję ds. Standardów Reklamowych (Advertising Standards Agency). “Gdziekolwiek się pojawiają lub są utrwalane, stereotypy genderowe mogą prowadzić do psychicznej, fizycznej i społecznej szkody, która może ograniczać potencjał grup lub jednostek” – napisano w raporcie. Jako niewłaściwe wskazano m.in. reklamy pokazujące mamy sprzątające bałagan, który zrobiła reszta rodziny oraz reklamy, które sugerują, że „pewne czynności są niewłaściwe dla chłopców, ponieważ tradycyjnie przypisywane są dziewczynkom i vice versa”.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Źródło: breitbart.com

 

Może ci się spodobać również Więcej od autora

% Komentarze

  1. Jarek mówi

    ponoć jak bóg chce kogoś pokarać najpierw odbiera mu rozum -widać zaczyna karać Angoli za ich zbrodnie i zdrady

  2. Aga mówi

    Zydostwo osiagnelo juz zenit wariactwa robiac z wszystkiego nie normalne ,co bylo normalne.Zyd to zakala swiata i kosmosu……..

  3. goj mówi

    Zauważyliście, że kosmici już nie odwiedzają Ziemi? Widać głupota Ziemian przerosła nawet możliwości pojmowania zaawansowanych cywilizacji, albo porwali kilku lewaków i doprowadzili do katastrofy na swojej planecie 😀

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.