Hołownia w roli komiwojażera. Torebki z banerów i tęczowe uchwyty
Szymon Hołownia odegrał już rolę niezależnego kandydata na prezydenta płaczącego nad konstytucją i zadeklarował poparcie dla Rafała Trzaskowskiego. Teraz czas na kolejną rolę. Hołownia został właśnie komiwojażerem namawiającym do kupna torebek promujących ideologię LGBT.
– Zobaczcie, jakie super torby robią się z naszych banerów w naszej łódzkiej #EkipaSzymona. Próbuję zachęcać do rozpoczęcia bardziej masowej produkcji, przeczuwam sprzedażowo – pamiątkowy bestseller! – napisał Hołownia na Twitterze i załączył zdjęcia torebek z tęczowymi uchwytami.
Zobaczcie, jakie super torby robią się z naszych banerów w naszej łódzkiej #EkipaSzymona 💛
Próbuję zachęcać do rozpoczęcia bardziej masowej produkcji, przeczuwam sprzedażowo – pamiątkowy bestseller! 🙂#Polska2050 ✌️ 🇵🇱 pic.twitter.com/khoT00uE5g
— Szymon Hołownia Oficjalny (@szymon_holownia) July 2, 2020
Mój komentarz: Prawie 14% wyborców dało się nabrać na „antypartyjnego” celebrytę z TVN. W rzeczywistości Hołownia to marketingowy produkt wystawiony w opakowaniu skrojonym pod wyborcę, który kupuje bajkę o zwykłym Polaku buntującym się przeciw systemowi. Teraz w ramach tego „buntu” Hołownia lansuje tęczowe torebki z recyklingu. Najpierw zakupił banery za pieniądze od wyborców, a teraz sprzeda im je w formie torebek, żeby mieli pamiątkę. Niewątpliwie jest to pamiątka głupoty i naiwności. Czy będzie przestrogą? Nie sądzę. Ogłupieni ludzie łykną każdy produkt, jeśli sprzeda się go w opakowaniu ich marzeń.
Źródło informacji: Twitter
Zobacz też:
Trzaskowski dziękuje „niezależnemu” Hołowni i zapowiada „początek pięknej współpracy”
A ilu dało się nabrać na PiS, który (po cichu) wspiera ideologię LGBT?
https://medianarodowe.com/konfederacja-ostro-o-emilewicz-to-jest-teczowy-pis/