Hołownia w roli komiwojażera. Torebki z banerów i tęczowe uchwyty

torby Hołowni/ fot. Twitter
1

Szymon Hołownia odegrał już rolę niezależnego kandydata na prezydenta płaczącego nad konstytucją i zadeklarował poparcie dla Rafała Trzaskowskiego. Teraz czas na kolejną rolę. Hołownia został właśnie komiwojażerem namawiającym do kupna torebek promujących ideologię LGBT.

– Zobaczcie, jakie super torby robią się z naszych banerów w naszej łódzkiej #EkipaSzymona. Próbuję zachęcać do rozpoczęcia bardziej masowej produkcji, przeczuwam sprzedażowo – pamiątkowy bestseller! – napisał Hołownia na Twitterze i załączył zdjęcia torebek z tęczowymi uchwytami.

Mój komentarz: Prawie 14% wyborców dało się nabrać na „antypartyjnego” celebrytę z TVN. W rzeczywistości Hołownia to marketingowy produkt wystawiony w opakowaniu skrojonym pod wyborcę, który kupuje bajkę o zwykłym Polaku buntującym się przeciw systemowi. Teraz w ramach tego „buntu” Hołownia lansuje tęczowe torebki z recyklingu. Najpierw zakupił banery za pieniądze od wyborców, a teraz sprzeda im je w formie torebek, żeby mieli pamiątkę. Niewątpliwie jest to pamiątka głupoty i naiwności. Czy będzie przestrogą? Nie sądzę. Ogłupieni ludzie łykną każdy produkt, jeśli sprzeda się go w opakowaniu ich marzeń.

Źródło informacji: Twitter

Zobacz też:

Trzaskowski dziękuje „niezależnemu” Hołowni i zapowiada „początek pięknej współpracy”

 

Może ci się spodobać również Więcej od autora

1 komentarz

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.