Wojewoda blokuje pikietę narodowców przed ambasadą Izraela

fot. twitter
6 921

Wojewoda mazowiecki zdecydował o wydaniu zakazu poruszania się na obszarze przy Ambasadzie Izraela w Warszawie. Ma to być sposób na zablokowanie zaplanowanej na popołudnie manifestacji środowisk narodowych przed placówką – informuje rmf24.pl.

Jak ustalił dziennikarz RMF FM Krzysztof Zasada decyzja wojewody to realizacja polecenia szefa MSWiA Joachima Brudzińskiego, który uznał, że demonstracja narodowców przed ambasadą Izraela zagrażałaby bezpieczeństwu i interesom państwa. Dziennikarz ustalił, że szef MSWiA, po konsultacjach z policją i ABW, polecił wojewodzie mazowieckiemu zablokowanie możliwości przeprowadzenia manifestacji, a w komendzie stołecznej zwołano odprawę poświęconą zabezpieczeniu okolic ambasady.

Poseł Robert Winnicki zapowiedział konferencję prasową w Sejmie o 14.30.

Źródło: rmf24.pl, twitter

Może ci się spodobać również Więcej od autora

% Komentarze

  1. Renata mówi

    Spokojnie. Moim zdaniem to mimo wszystko dobra decyzja. Pomyślmy, Hanka wydała zgodę na tę manifestację tak? Jakiej nacji jest Hanka? Służby mówią, że ratusz prowadził z nimi dziwną grę, więc wychodzi na to że szykowana była bardzo gruba prowokacja. Ponoć Żydzi i Berlin opłacili bardzo wielu prowokatorów. Berlinowi chodzi o destabilizację w Polsce. Żydkom też. Kasa kasa kasa!.

    1. eva cottrell from UK-Northampton mówi

      DLACZEGO BLOKADA … podobnie jak na ONECIE — na kometarze PRAWDY ??????
      KTO sie boi PRAWDY ????
      Moj komentarz na stronce ONET …BLOKOWANY/usuwany – via facebook–https://warszawa.onet.pl/wojewoda-mazowiecki-zablokowal-demonstracje-w-okolicach-ambasady-izraela/g3e36gj
      widac KTOS=jakies goowno siedzi w moim fejsbukowym koncie..i natychmiast wysyla to :
      Your comment on Anonymous User’s post was marked as spam. Review the comment.

      Oto BLOKOWANY/USUWANY komentarz :
      https://makowski.blog.polityka.pl/2012/11/14/%E2%80%9Enie-bylem-przeciez-zydem%E2%80%9D/

      https://makowski.blog.polityka.pl/2012/11/14/%E2%80%9Enie-bylem-przeciez-zydem%E2%80%9D/
      ‘’ Kiedy przyszli po Żydów, nie protestowałem…. Nie byłem przecież Żydem..’’
      PIEKNY CYTAT !!!!! w tym sie zawiera – TRESC i SENS — CZLOWIECZENSTWA….
      I tak jak pisal Poeta Rewolucyjny Broniewski – dla LUDZI…
      …”KIEDY przyjda podpalic DOM-ten w ktorym mieszkasz–POLSKE……..
      stan u DRZWI..!!!!!. BAGNET na BRON ! ”
      teraz rok 20178- nie ma wojny…
      a swinie polskie rzadowe — z MSZ — postawily- na szalce FINANSOWEJ — ZYCIE Himalaisty polskiego.. TOMASZA MACKIEWICZA..
      bo swinie BRUDNE polskie rzadowe- z MSZ TARGOWALY sie z siostra Mackiewicza..
      przez telefo… o KASE ( ktora trzeba by wydac na RATOWANIE/OPLACENIE ratowania Mackiewicza…w Pakistanie..
      STRASZNE jest umierac… bedac ZAMARZANYM… na Smierc..
      ale jeszcze STRASZNIEJ jest ..UMIERAC majac swiadomosc..BEZNADZIEI i…. ze WLASNY RZAD polski OPOZNIA… RATUNEK… I ze nie bedzie ratowal…
      bo jest ZAJETY TARGOWANIEM sie – przez telefon o… KASE na ratowanie zycia OBYWATELA wlasnego kraju – Polski…
      Minister spraw zagranicznych — POWINIEN NATYCHMIAST sie podac do dymisji !!!
      Won ..z takim swinskim BRUDNYM rzadem… i swiniopasami…!!!!
      Na miesiecznice smolenskie –na celebrowanie TRUPOW smolenskich– politykierow poleglych z glupoty kaczynskich !!!! WYDANO MILIONY zlotych…

      a nad ZYCIEM OBYWATELA Polski Mackiewicza … deliberacje —
      wydac kase z budzetu…czy moze nie wydac ????
      URZADZONO TARG telefoniczny…z siostra Mackiewicza…
      Swinie polskie rzadowe chca JEDNOCZESNIE — KARAC… w RAMACH WOLNOSCI SLOWA —
      za zaprzeczanie – TEORII KOMUNIZMU i zbrodni rzekomych komunizmu w Polsce-
      czyli teorii stworzonej przez bande swin Solidurnosciowych i bande z IPN-u = mocarza slowa manipulowanego…
      chca tez karac…za slowka…polskie obozy smierci…
      Paradoksalnie…ale sytuacja Mackiewicza — i targowanie sie MSZ polskiego o… jego ZYCIE…
      UDOWADNIA — ze swinie polskie rzadowe tak samo by sie zachowywaly w CZASIE WOJNY…
      Wiec….paktyka pewnie by pokazala–ze skoro nie URATOWALI POLAKA…
      to i na pewno NIE URATUJA ZYDA…
      ani zadnej osoby innej narodowosci…
      SMIEM TWIERDZIC…ze POLSKIE OBOZY smierci w czasie WW2..
      byly rzeczywiscie — polskimi obozami smierci…..
      bo gdyby bylo inaczej…
      to swinie polskie rzadowe — by pokazaly jakiekolwiek papiery/dokumenty/rozkazy z czasow WW2…
      PUBLICZNIE –pamietajac przy tym — ze POMOCNIK bandyty i zabojcy —
      to ten takze — ktory MILCZACO zezwala… i/lub ukrywa bandyte
      ( vide – np. MSZ polski i zaniechanie NATYCHMIASTOWEJ pomocy dla –Tomasza Mackiewicza..
      PO OWOCACH diabelskich ich poznacie… tak mowi religia KATOLICKA !!!! tych wszystkich smolenskich oszolomow modlacych sie pod figurami !! z geba wypchana frazesem—
      Nie na darmo BOG zsyla takie DOSWIADCZENIA…
      a juz szczegolnie w czasie deliberacji sejmowych polskich—dotyczacych KARANIA za… zaprzeczanie zbrodniom….
      ZBRODNIOM TEORETYCZNEGO komunizmu w Polsce i zbrodniom WW2 …
      To byla/jest lekcja – dla rzadowych swin polskich…do wykazania sie..
      DZIALANIEM/AKCJA NATYCHMIASTOWA>….
      Polskie swinie rzadowe — OBLALY ten… egzamin z ZYCIA–
      czego dowodem jest ta TRAGEDIA…
      i rezultat – ZAMARZNIECIE na… Smierc obywatela polskiego..Mackiewicza…
      widze…ze Onet…juz przestal pisac nawet o Himalaiscie- Tomaszu Mackiewiczu…
      coz tam…on ani Onetu… nie byl brat ani swat..ani kaczynskiego..brat ani swat !
      swinie tfu ! BRUDNE rzadowe — wczoraj ..wydaly nawet komunikat MSZ na Onecie — ze ..
      RZEKOMO pomagali….
      Komentarze PRAWDY – via facebook — zostaly skasowane — kiedy wiekszosc komentatorow
      zaczela pluc – na MSZ polski !!! Moje wpisy tez zostaly usuniete !
      https://sport.onet.pl/alpinizm/msz-odpowiada-malgorzacie-sulikowskiej-siostrze-tomasza-mackiewicza/77dme1l
      30/01/2018
      Adaho Pi ·
      • Warszawa
      • onecie – te komentarze są chyba lepsze z waszego punktu widzenia prawda? Dlatego usunęliście wszystkie poprzednie?
      Lubię to! · Odpowiedz · 2 · 36 min
      Dagmara Ostrowska ·
      • Łódź
      • Mój też usunęli …
      • Lubię to! · Odpowiedz · 24 min
      ~Eva Cottrell do ~Ula:Motto z… nomen omen FRANCUSKIEGO Antoine de Saint-Exupéry …
      O …..wielkości i….. WARTOSCI : )
      mojej cywilizacji świadczy fakt,
      że ( 100) stu górników naraża życie dla ratowania ( 1 )
      jednego zasypanego towarzysza.
      Ratują Człowieka.
      Antoine de Saint- ..Exupéry

      MSZ…polskie– nie pospieszyli..na ratunek…
      bo jak ZAWSZE ! chodzilo o WYLOZENIE KASY z…BUDZETU…
      KASY…ktorej NIE ma !

    2. eva cottrell from UK-Northampton mówi

      DLACZEGO BLOKADA … podobnie jak na ONECIE — na kometarze PRAWDY ??????
      KTO sie boi PRAWDY ????
      Moj komentarz na stronce ONET …BLOKOWANY/usuwany – via facebook–https://warszawa.onet.pl/wojewoda-mazowiecki-zablokowal-demonstracje-w-okolicach-ambasady-izraela/g3e36gj
      widac KTOS=jakies goowno siedzi w moim fejsbukowym koncie..i natychmiast wysyla to :
      Your comment on Anonymous User’s post was marked as spam. Review the comment.

  2. Sowa mówi

    Niestety PIS boi się mitycznych „faszystów” ze środowisk narodowych. Stąd jak sądzę ten zakaz. Może to i lepiej bo mogłoby dojść do prowokacji co byłoby na rękę Żydom.

  3. Pan Kracy mówi

    Wojewoda wydał „zakaz poruszania się”. Czy jakby demonstranci stali, a nie chodzili, to złamaliby ten zakaz czy nie?

  4. Pola kowalska mówi

    Wojewoda Mazowiecki to nie pierwszy raz robi wszystko by ZNISZCZYC POLSKE .Posrancow z izraela tez przyjmuje masowo gdzie te sku***** maja sie uczyc jezyka polskiego jak nie na wiochach by pozniej podbijac miasta (Nowa swoloch ma byc zastapiona nastepnym g****)

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Ta strona wykrozystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close