„Szczepienia – tajna broń superbohaterów”. MEN zatwierdził materiały edukacyjne nakłaniające dzieci do przyjęcia szczepionek przeciw Covid-19

fot. pixabay
6
SKLEP-WPRAWO.PL

Na początku czerwca minister edukacji Przemysław Czarnek zapowiedział, że we wrześniu odbędzie się w szkołach akcja szczepień przeciw Covid-19. Jej celem jest podanie preparatu mRNA jak największej liczbie dzieci w wieku powyżej 12 lat. Szczepienia w tej kategorii wiekowej dopuszczono w Polsce już od 7 czerwca, ale dotychczas podawanie preparatów odbywało się wyłącznie w ogólnodostępnych punktach szczepień, a dzieci nie były celem zmasowanej akcji propagandowej. Teraz będą, a materiały edukacyjne przygotowane na zlecenie MEN mają na celu przekonanie dzieci, że szczepienia to jedyna metoda powrotu do normalności.

Materiały przygotował Ośrodek Rozwoju Edukacji we współpracy z Ministerstwem Edukacji i Nauki oraz Głównym Inspektorem Sanitarnym. W zestawie znajdują się filmy i scenariusze lekcji dla klas I-III, IV-VIII i dla szkól ponadpodstawowych. Ich celem jest „kształtowanie świadomość uczniów na temat chorób wirusowych i sposobów ich rozprzestrzeniania się, ze szczególnym uwzględnieniem szczepień ochronnych jako metody uniknięcia masowych zakażeń”.

– W zaproponowanych treściach nacisk położono na ugruntowanie u uczniów postaw empatii i odpowiedzialności za zdrowie. (…) Wiele miejsca poświęcono odporności zbiorowej i warunkom jej uzyskania w kontekście pandemii wirusa SARS-CoV-2. W końcowej części tekstu poddano weryfikacji wiele obiegowych mitów dotyczących szczepień, a w szczególności szczepionek zapobiegających zachorowaniu na COVID-19 – informują autorzy materiałów edukacyjnych.

Czego dowiedzą się uczniowie klas I-III podczas przygotowanej dla nich lekcji pt. „Szczepienia – tajna broń superbohaterów”? Najpierw będą musieli nauczyć się witać metodą „łokieć – łokieć” lub „żółwik”. Potem nauczyciel omówi z nimi ograniczenia sanitarne wprowadzone w ramach lockdownu i zapyta, czy chcą wrócić do normalności. Po tej wstępnej obróbce dzieci dowiedzą się, że „szczepienia to jedyna metoda powrotu do normalności”. A oto konkluzja, którą nauczyciel ma przekazać uczniom:

– Szczepionki uznawane są przez ekspertów za największy sukces medycyny w historii ludzkości, ponieważ okazują się najbardziej skutecznym środkiem w zmaganiach z niebezpiecznymi chorobami zakaźnymi. Osoby niezaszczepione narażają siebie na  ryzyko  zachorowania oraz stanowią źródło zachorowań i rozwoju kolejnych fal pandemii. Należy wykorzystać szansę ochrony, jaką daje szczepienie, gdyż jest ono jedyną drogą do zahamowania pandemii koronawirusa. Osoby zgłaszające się na szczepienie przyczyniają się do wygaśnięcia pandemii i powrotu do normalności. Możemy nazwać ich współczesnymi bohaterami, gdyż kierują się troską o zdrowie i życie – nie tylko swoje, ale także swoich bliskich, często ludzi słabszych, starszych, schorowanych, którzy ze względu na stan zdrowia nie mogą przyjąć szczepienia i stają się bezbronni w obliczu choroby.

W scenariuszu lekcji nie ma ani słowa o niepożądanych odczynach poszczepiennych i naturalnym nabywaniu odporności po przechorowaniu. Są natomiast propozycje sloganów, do których dzieci mają namalować plakaty. Oto one: Szczepienia zapobiegają chorobom! Szczepię się, aby być zdrowym! Chcę być odporny na choroby! Moja tajna broń – szczepionka! Zwalcz epidemię – zaszczep się! Szczepię się – jestem superbohaterem!

Tak wygląda lekcja dla uczniów, którzy jeszcze nie mogą przyjmować szczepionki na Covid-19. Ale to tylko kwestia czasu. Już niedługo EMA zaakceptuje eksperymentalne szczepionki dla dzieci poniżej 12 roku życia, ale zanim to się stanie materiały edukacyjne dopuszczone przez ministra Czarnka zrobią dzieciom wodę z mózgu, aby z niecierpliwością czekały na swoje kuju-kuju.

Temat lekcji dla klas IV-VIII brzmi „Zarażaj odpowiedzialnością”, a konkluzja jest następująca: „W sytuacji pandemii warto szczepić się i przekonywać do tego innych – aby zapobiegać zakażaniu kolejnych osób. Troska o innych świadczy o naszej odpowiedzialności oraz umiejętności dostrzegania ich potrzeb”.

Temat lekcji dla szkól ponadpodstawowych to „Zaszczep się wiedzą”. Podsumowanie lekcji wygląda tak: „Szczepiąc się ograniczamy transmisję wirusa” oraz „ułatwiamy powrót do normalności, w tym powrót do szkół oraz interakcji społecznych ważnych dla rozwoju”.

Pełną treść lekcji i dodatkowe informacje dla nauczycieli znajdziecie w linkach, do których odsyłają autorzy TUTAJ.

Reasumując: Od września rusza szczepionkowe pranie mózgów dzieci w szkołach. W materiałach edukacyjnych na ten temat znajdują się oczywiste kłamstwa. Wbrew temu, co nauczyciele będą wbijać uczniom do głów, szczepionki na kowid nie zatrzymują transmisji wirusa i nie zapobiegają zakażeniom. Szczepionki nie są też metodą powrotu do normalności, co już widać na przykładzie Izraela podającego trzecią dawkę (bo dwie poprzednie nie działają) i skracającego termin ważności zielonej przepustki do sześciu miesięcy. To nie jest normalność. To jest inżynieria społeczna, która nie ma nic wspólnego ze zdrowiem.

Źródło informacji: gov.pl, ore.edu.pl

Zobacz też:

Szczepienie dzieci przeciw Covid-19 to niewielkie korzyści i istotne ryzyko. Zebrane wyniki badań

 

Może ci się spodobać również Więcej od autora

% Komentarze

  1. Aga mówi

    Masakra. Propaganda w iście nazistowskim stylu. Stan zidiocenia sięga zenitu. Skutki zobaczymy w przyszłości.

  2. anonim mówi

    KIedy w końcu wywrotowe mendy masońskie poniosą za swoje czyny zasłużoną karę a kara może być tylko jedna -kaput.

  3. Rebih mówi

    Dzieci bardzo dobrze sobie radzą z dwójmyśleniem. Pamiętam jak po akademii ku czci Rewolucji Październikowej szliśmy całą klasą do kościoła na religię. Tak było za komunistów, tak będzie teraz za koronistów. Oczywiście część dzieci zaszczepi się, bo zgodzą się na to ich rodzice, ale na to nic nie można poradzić. Ci rodzice wysłaliby swoje dzieci do sczepienia i bez tych „zajęć”. Ewolucja ma swoje prawa. Gorzej, jeśli akcja szczepień zakończy się masową utratą sprawności czy wręcz masowym kalectwem (czego pierwsze objawy już się pojawiają). Wtedy utrzymanie tych ludzi przy życiu może przekroczyć możliwości i chęci niezaszczepionego społeczeństwa i mogą być konieczne bardziej drastyczne kroki.

  4. olek mówi

    reasumując. moje dzieci wiedzą, ze to nie są szczepionki tylko eksperymentalne może cno podejrzane toksyczne preparaty. na pewno beda edukowac swoich rowiesnikow. zarazac wiedza, a nie propagandą

  5. Iwa mówi

    Przemysław Czarnek będziesz mial krew dzieci na swoich rekach.

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.