PILNE! Zmiana przepisów ws. zakrywania nosa i ust to zagrożenie dla życia i zdrowia. Zawiadomienie do prokuratury ws. popełnienia przestępstwa przez rząd

minister zdrowia Łukasz Szumowski/ fot. Twitter
42

Od soboty (8.08.2020) obowiązują nowe przepisy w sprawie zasłaniania nosa i ust. Z opublikowanego w Dzienniku Ustaw rozporządzenia Rady Ministrów z 7 sierpnia 2020 zniknął zapis zwalniający z tego obowiązku osoby, które nie mogą zakrywać twarzy ze względu na stan zdrowia. Został tylko zapis o całościowych zaburzeniach rozwoju, zaburzeniach psychicznych, niepełnosprawności intelektualnej w stopniu umiarkowanym, znacznym albo głębokim oraz trudności w samodzielnym zakryciu lub odkryciu ust lub nosa. Oznacza to, że od soboty, w ponad 30 stopniowym upale, usta i nos muszą zakrywać np. chorzy na astmę, POCHP, po zawałach, cierpiący na choroby serca, krążenia, ciśnieniowcy.

Nakaz nie dotyczy wyłącznie pomieszczeń zamkniętych. Dotyczy również dróg i placów, cmentarzy, parków, zieleńców, promenad, bulwarów, ogrodów botanicznych, ogrodów zabytkowych, plaż, miejsc postoju pojazdów i parkingów leśnych o ile nie zostanie zachowana odległość co najmniej 1,5 m od przebywających w tych miejscach osób. W powiatach, które minister Szumowski już zakwalifikował lub zakwalifikuje w przyszłości jako „czerwone”, nakaz zasłaniania nosa i ust obowiązuje w przestrzeni publicznej bez względu na dystansowanie.

To, co zrobił rząd, jest zagrożeniem dla zdrowia i życia setek tysięcy Polaków. To już nie są żarty! Piotr Wielgucki (Matka Kurka) przygotował zawiadomienie do prokuratury o popełnieniu przestępstwa przez członków Rady Ministrów. To gotowiec, w którym należy tylko wpisać swoje dane oraz opis przypadku zdrowotnego. Można załączyć dokumentację medyczną, ale nie jest to konieczne. Wzór pisma znajdziecie TUTAJ.

Matka Kurka przygotował też wzór maila do prokuratury. Pismo można również wysłać pocztą.

Oczywiście na rozstrzygnięcie tej sprawy trzeba będzie czekać. Dlatego na szybko Matka Kurka przygotował też oświadczenie, które – jak zapewnia – umożliwia obejście nakazu. Trzeba tylko oświadczyć, że spełnia się wymogi określone w rozporządzeniu. Innymi słowy, trzeba oświadczyć, że jest się osobą upośledzoną psychicznie. Do tego doprowadził rząd „dobrej zmiany”. Normalni ludzie muszą oświadczyć, że są nienormalni, żeby zachować normalność. Witajcie w Matrixie!

Źródło informacji: Dziennik Ustaw, Twitter, kontrowersje.net

Zobacz też:

Katarzyna TS: Rząd wypowiedział Polakom wojnę

 

Może ci się spodobać również Więcej od autora

% Komentarze

  1. Zbigniew mówi

    Kurka zwariowal.

    Jak ktos chory lazi po sklepie bez maski i kaszle do otwartych drzwi chlodziarki, to moge ten sklep ominac ale wspolczujac obsludze i innym chorym nie mogacych ominac kurkow i jakiejs grypy podobno bardziej smiertelnej niz Covid a sa takie przywozone przez imigrantow i ich rodziny.

    Ciekaw jestem jakie ma prawdziwe nazwisko ten pan Wielgucki, bo takiej prowokacji do jakiegos wydumanego oporu przeciw czemus nawet chlopako dziewczynka nie dala.

    O co mu chodzi, o wolnosc, ze jakis chory bedzie za mna szedl i kaszlal.

    Naprawde zwariowal Kurka

    1. Zbigniew mówi

      Kurka moze przywiozl z Izraela jakas „grype” i musi wykonac zadanie?

      1. Zbigniew mówi

        Ta jego akcja moze byc na zlecenie rzadowe, gdyz przypomina sprawe zaniechania budowy plotu na granicy z Bialorusia przeciw Asf z uzasadnieniem, ze w plocie drogi biegnacej wzdluz granicy „ekolodzy” i tak robia dzury, aby dziki mogly swobodnie przechodzic.

        Na co akcja Kurki moze im sie przydac?

        Mysle, ze to sie samo wyjasni.

    2. Kazimierz mówi

      Do Zbigniew mówi. Przez takich jak ty to wszystko robią , ale ty nie musisz mieć zaświwdczenia z rozporządzenia jednoznacznie wynika , że Ciebie nie dotyczy , tylko nie wiem z którego stopnia upośledzenia.

      1. Zbigniew mówi

        Uzyj rozumu zamiast dowcipu z rynsztoka o ile takowy posiadasz – i jak tam z Twoim nazwiskiem, jakie miala babcia? Zmienilo sie samo, co?

    3. Historyk mówi

      Zbigniew Ty jesteś idiotą , czy tylko udajesz.Ja mam jedną trzecią objętości płuc po operacji. Duszno mi nawet w samochodzie.To co zrobił rząd dla mnie jest próbą zabójstwa.Nikt mi nie zrobi zakupów , więc mam według Ciebie zginąć z głodu?.Jeszcze jedno . Po założeniu maski w ciągu dosłownie kilkudziesięciu sekund dostaje ataku kaszlu . Wyobraz sobie panikę w sklepie . I to będzie moja wina ?

      1. Zbigniew mówi

        Przestan!

        To mozesz nosic cos w rodzaju przezroczystej przylbicy chroniac siebie wlasnie z powodu takiego stanu zdrowia, bo bedziesz pierwsza ofiara braku zabezpieczen.

        Domyslam sie, ze nie piszesz o sobie chociaz moze taka sytuacja zaistniec.

        Dlatego zamiast glupiego protestu trzeba domagac sie umieszczenia w rozporzadzeniu obowiazku dostarczenia i refundowania takich „urzadzen”.

        W przypadku opisanym przez Ciebie wszedzie przydalby sie dodatkowy filtr z napedem powietrza – pod maska jest powietrze przefiltrowane, chlodniejsze i pod wiekszym cisnieniem z mozliwoscia regulacji.
        Przeciez jak jest przyducha, jakies przemyslowe smrody, to nawet zdrowi czuja sie kiepsko a chorob jest tysiace i nie sa stale

        1. Historyk mówi

          Ty jesteś po prostu zwykłym mordercą . O jakiej przyłbicy mówisz. Ja nie mogę nawet jeździć jednośladem bo duszę się w kasku. A po pierwsze co to za pandemia , która powoduje zmniejszenie śmiertelności. Widać to w oficjalnych statystykach. Tu nie chodzi o ochronę zdrowia , a o coś zupełnie przeciwnego. I Ty pisząc takie bzdury jesteś ich wspólnikiem.

          1. Jaca mówi

            Popieram w 100%, widocznie pan Zbigniew jest typowym zabetonowanym pisowcem, który wypełnia wszystkie ich nakazy w podskokach, nieważne czy są absurdalne czy nie.

          2. Zbigniew mówi

            Panie jaca badz Pan w temacie – Historyk naprawde potrzebuje pomocy.

            Od stu lat uzywam takich helmow, bo inaczej juz by mnie nie bylo ale o duzej wydajnosci filtra, wrecz przemyslowej – czy znajde strone na ktorej to jest? Moze, ale nie dzisiaj. Moze po nazwie firmy?

            Widzialem u ludzi takie przylbice – sama oslona pozwalajaca swobodnie oddachac, bez filtra i napedu powietrza

            – naprawde maska z materialu sama w sobie jest drazniaca kazdego, to jest paskudztwo i maja srodki, ktore temu zapobiegaja – prymitywne i na krotko

            Jezeli znajde to kupie i wysle na adres redakcji.

            Jakos musimy sie bronic

          3. Zbigniew mówi

            „Tu nie chodzi o ochronę zdrowia , a o coś zupełnie przeciwnego.”

            Wlasnie o cos przeciwnego.

            Z jednej strony jestesmy pod batem nowoczesnosci a do kaskow motocykla nie ma napedu powietrza – z jednej strony glupkowaty rzad, z drugiej reklamy och i ach, ze juz nic nie mozemy, bosmy ciemni a z trzeciej choroby.

            Razem to jest lewacka choroba wyborcow.

            Do czego to zmierza?

            Do tego, ze:
            – beda porzadne systemy wentylacji szczegolnie w miejscach publicznych
            – Niskie ceny energii aby wymienniki nie byly blokowane na wymiane tylko wewnatrz – mielenia zarazkow
            – bedzie mozliwosc zarabiania na tych modernizacjach, na swiecie lepszych pieniedzy niz na transporcie

          4. Zbigniew mówi

            To do wszystkich!

            Jezeli ktos chce naprawde zarobic a nie kierowac jakims zlomem spiac w krzykach obok parkingow, to niech sie zglosi do takiej firmy od wentylacji i eksportu uslug np Ventor.

            Wtedy przekona sie, ze na kazde miejsce jest 100 tys chetnych

          5. Zbigniew mówi

            jezeli Was przygotowuje do takiej pracy z mozliwoscia tworzenia firmy jako podwykonawca, to zachowujcie sie grzecznie

      2. Zbigniew mówi

        Mam tez pytanie, bo wlasnie za kogos rozwiazuje z uporem maniaka „Idioten Test”.

        Idiota to jest osobnik nie interesujacy sie otoczeniem, taka roslinka zaledwie istniejaca w spoleczenstwie.

        Dlaczego po tylu moich wpisach podejrzewasz, ze ja jestem Idiota?

        Friedman mowil do niemowlaka: „To ja kurwa odejmuje sobie od ust, zapierdalam na 3 zmiany a ty nie chcesz jesc ?)

    4. Marek Bystrzewski mówi

      Proszę pana, ja widzę, że pan jest najprawdopodobniej zahipnotyzowany oszukańczą propagandą w TVP i śmiertelnie przerażony, że zarazi się pan jakąś groźną zarazą. To wszystko jest oszustwo i terroryzowanie ludzi. Proszę przestać oglądać telewizję co najmniej na miesiąc! Natychmiast!
      To może panu uratować życie.
      Zamiast tego proszę oglądać niezależne telewizje i kanały na youtube, np. wRealu24, niezaleznatelewizja, Marcin Bustowski, Hubert Czerniak, Jerzy Jaśkowski, proszę też zajrzeć na Facebook na stronę STOP NOP oraz na stronę Ukryte Terapie.
      Jeśli zna pan język angielski i rosyjski, to proszę czerpać informacje również z kanałów w tych językach.
      Proszę też sprawdzić statystyki zachorowań za ubiegły rok na grypę na stronie Rządowego Centrum Bezpieczeństwa i porównać je ze statystykami zachorowań na covid-19.
      Proszę zacząć myśleć samodzielnie i wyciągać wnioski.
      Proszę samemu sprawdzić następujące fakty:
      1. Wirus covid-19 istnieje, ale nie ma epidemii. Przeczą temu statystyki, nawet tak zawyżone, jak te oficjalne. A więc wprowadzenie stanu epidemii jest nieuzasadnione i jest przestępstwem. Może być traktowane jako akt, atak terrorystyczny na Państwo Polskie dokonany przez min. zdrowia, poprzez wprowadzenie w błąd premiera i prezydenta.
      2. Wirus covid-19 jest słabszy i mniej zaraźliwy, niż wirus zwykłej grypy
      3. Testy PCR używane do wykrywania covid-19 są fałszywe, prawie zawsze dają wynik pozytywny. Wygadał się nawet min. zdrowia Szumowski. W ten sposób można każdego udupić kwarantanną. Dożywotnio.
      Nawet autor tych testów napisał, że nie wolno ich stosować do diagnozowania zarażenia tym wirusem. Były przeznaczone do innych celów doświadczalnych.
      4. Ryzyko zarażenia się covid-19 osób zdrowych przebywających bez zabezpieczeń w jednym pomieszczeniu z chorymi posiadającymi objawy (domownicy w mieszkaniu) wynosi 10%.
      5. Były przeprowadzone badania kliniczne, w szpitalach zakaźnych, masek medycznych N95 i wykazały one brak wpływu na współczynnik zakażeń, czyli wykazały brak skuteczności. A są to drogie już maski.
      6. Maski nie chronią przed wirusami ze względu na zbyt małe rozmiary wirusa. Ma on średnicę rzędu kilkuset nanometrów, podczas gdy drogie maski medyczne wyłapują cząstki rzędu mikrometrów. Wirusy przelatują przez te maski jak muchy przez płot ze sztachet.
      A przez maski wykonane chałupniczo z flaneli lub bawełny tym bardziej.
      7. Maski powinny być zmieniane co 15 minut, gdyż namnażają się na nich lawinowo bakterie i wirusy wydychane przez człowieka. Wilgoć i ciepło to idealna wylęgarnia dla nich. Zbadano, że co 20 minut liczba bakterii i wirusów podwaja się, i to człowiek wdycha z powrotem. Po 2 godzinach będzie ok. 50 razy więcej namnożonych wirusów i bakterii. Prowadzi to do legionellozy i grzybicy płuc!
      8. Przyłbice nie chronią przed wirusami, gdyż, ze względu na bardzo małe rozmiary wirusów, zachowują się one w powietrzu jak cząstki feromonów – wydostają się bokami przyłbicy i unoszą się, krążą swobodnie w powietrzu.
      9. Zgony osób zrażonych następują z powodu chorób posiadanych wcześniej przez pacjenta, np. raka, choroby wieńcowej, a nie z powodu wirusa. Są również spowodowane brakiem właściwego leczenia, lub, jak zeznają świadkowie, brakiem jakiegokolwiek leczenia!
      10. Został stworzony oszukańczy mechanizm zachęt finansowych dla lekarzy, którzy fałszują statystyki – przypisują jako przyczynę zgonu covid-19 nawet osobom, które zginęły w wypadkach samochodowych lub umarły z innych przyczyn.
      11. Lekarze mordują pacjentów w szpitalach pod pretekstem leczenia na covid-19 (sic!). Obezwładniają prochami i podłączają respirator, który powoli rozrywa im płuca, pozorując śmierć. Szpital dostaje za to 29 tysięcy dolarów od głowy. Takie fakty opisała wojskowa pielęgniarka Erin Marie Olszewski ze szpitala Elmhurst w USA, zeznając 1,5 godziny na youtube.

      1. Marek Bystrzewski mówi

        12. „Na covid-19” umierają osoby z osłabionym układem odpornościowym, z dużymi niedoborami witamin i minerałów, czyli zwykle osoby niezamożne w podeszłym wieku.
        13. Jak ustalił amerykański lekarz wojskowy dr Rashid Buttar, jeden z 30 najlepszych lekarzy w USA, wirus covid-19 jest wirusem sztucznie wytworzony w laboratorium jako broń biologiczna, zaprojektowanym tak, aby rozpadł się po 48 godzinach, aby nie dochodziło do niekontrolowanej epidemii. I faktycznie, przebieg zakażenia u chorych potwierdza te ustalenia – choroba mija po 2-3 dniach.

        1. Marek Bystrzewski mówi

          To była odpowiedź do p. Zbigniewa

          1. Meg mówi

            Doskonałe podsumowanie tej ściemy! Wszystko zebrane w sposób przejrzysty i zwięzły, dzięki!

    5. Paweł mówi

      Jesteś niewolnikiem mediów głównego (wiesz czego) i zarazem zagubionym człowieczkiem. Nie zdajesz sobie sprawy nawet co cię i przy tym nas czeka w niedalekiej przyszłości. Siejesz panikę i bezmyślnie powtarzasz to co usłyszałeś w TV. Zaraz cię zaszczepią, a potem zaczipują. Idziesz w przepaść i sobie idź, ale ty ciągniesz za sobą wszystkich. Jak ci nie wstyd pisać takie bzdury… Zabraniasz zdrowym ludziom swobodnie oddychać, przemieszczać się i po prostu żyć bo co bo cię nastraszyli wirusami, które były od zawsze. Ludzi zacząłeś się bać …. Ten twojej obślinionej maski się bój. Dla takich jak ty nie ma ratunku ale poczytaj jeszcze co mówi dr Zbigniewie Martyce to może coś pojmiesz…

  2. Zbigniew mówi

    Do czego moze byc przydatna akcja Kurki a co zrobic z nacjonalizmem szczepionkowym – szczepionki juz zakupiono.

    Zaswiadczenie o szczepieniu jest rzecza normalna a legalnosc innych likwiduje akcja Kurki.

    Co zrobic z kupionymi szczepionkami – przeciez wydano setki milionow, chociaz szczepionki jeszcze nie ma.

    Generalnie chcialbym nie miec racji i aby swiat i polski rzad nie byl tak skorumpowany, jak przedsiebiorstwo Holokaust.

    Moze jednak myle sie i to byloby dobre a nie to co widze, jednak nie ma argumentow przeciw, jakies oburzenie a nie argumenty.

    Moze sprawa sie rozwinie

    1. Zbigniew mówi

      A i tak wydaje sie, ze zycie jednak jest proste:

      jak ktos przezyje ta niby szczepionke np nasz rzad, parlament, senat, komendy policji , …..to bedzie mogl z radoscia obnosic to zaswiadczenie nawet na opasce na rekawie.

      1. Włościanka mówi

        Coś się tak zaperzył? Co do świń to one u nas tylko smrodzą i zatruwają środowisko a są narodowości duńskiej i w mniejszości niemieckiej, to może niech duńce zafundują sobie płoty bo rzucają tubylcowi tylko ochłapy zamiast godziwej zapłaty. Co do rzekomej pandemii to już wszyscy powinniśmy być chorzy. W każdym lokalu wyborczym po około 1 tys. ludzi wytrzepywały swoją zawartość namordnika odsłaniając facjatę przed komisją – to gdzie masz takie stężenie wszelkich szkodliwych mikrobów? Zacznij myśleć chłopie i naucz się wyciągać wnioski!

  3. marju73 mówi

    Powinno być tak:
    Wanted. Dead or alive.
    Reward of $10 000.
    Ale wszyscy wiemy że to łajdaki i bandyci stanowią prawo po tym jak ich mocodawcy wystawiają ich w ustawionych wyborach.

    1. Jaca mówi

      Święta prawda a ucisk będzie coraz większy, nie dajmy się im !

      1. Jan mówi

        Trochę prostej matematyki nt. zachorowań na cov19 od początku ogłoszonej „pandemii” w Polsce na dzień 5 sierpnia 2020 (5 miesięcy)

        1. Liczba zakażonych od kiedy robi się testy: 48789 (to nie jest liczba aktualnie zarażonych)

        2. Liczba osób, które wyzdrowiały: 35321

        3. Zmarło ze zdiagnozownym cov 19, a nie był on główną przyczyną śmierci tych osób, bo większość chorowała przewlekle lub była w mocno zaawansowanym wieku: 1756

        4. Populacja Polski w 2020 roku to ok 37700000 osób.

        5. Pomiędzy punktem 1,2 i 3 różnica to 11712, czyli tyle jest obecnie osób w całej Polsce, która ma wynik pozytywny cov19, czyli 0,031% populacji kraju.

        6. W nawiązaniu do punktu 5, 90% osób z wynikiem pozytywnym przechodzi zarażenie BEZOBJAWOWO, lub bardzo łagodnie zatem 10541 osób można powiedzieć, nie odczuwa w żaden sposób choroby.

        7. W nawiązaniu do punktu 6 może wymagać hospitalizacji 1171 osób, czyli 0,0031% populacji.

        8. Średnia roczna liczba zgonów – 405150. Rozkładając średnio na miesiące roku, to 33765 miesięcznie.

        9. Rozkładając średnio miesięczną liczbę zgonów osób z wynikiem pozytywnym cov 19 od marca, czyli przez 5 miesięcy – 351, stanowi to 1,04 procenta wszystkich zgonów uśrednionych miesięcznie.

        10. Nawiązując do punktu 9, jeśli 99% osób, które zmarły, miały choroby wspołtowarzyszące, czyli 347 osób i były one w ciężkim, często agonalnym stanie, rowniez z powodu wieku, pozostają 4 osoby w skali kraju, które miesięcznie umarły na cov19 co stanowi 0,00012% wszystkich zgonów w skali miesiąca.

        11. Nawiązując do punktu 10 i jako punkt ostatni, jeśli na populację 37700000 osób, 4 umiera na jakąś chorobę miesięcznie bez wcześniejszych problemów zdrowotnych, czy bardzo podeszłego wieku, to czy obecną sytuację można nazwać PANDEMIĄ????????

        Pozostawiam do przemyślenia, czy wprowadzane sankcje na obywatelach, rzeczywiście są etycznie uzasadnione. Zwłaszcza naloty policji i Sanepidu na sklepy w poszukiwaniu osób bez maseczki, by ukarać takiego „zbrodniarza” mandatem do 30 tyś PLN.
        A tu dane statystyczne dotyczące śmiertelności rok do roku.
        GUS podał dane za maj 2020. Odnotowano o 5 proc. mniej zgonów niż w 2019, tyle samo co w 2018 i 7 proc. mniej niż w 2017. To pierwsza taka „pandemia”, która zmniejsza śmiertelność…

        1. Republikanin mówi

          Komuniści mawiali: jeśli fakty nie pasują do idei, to tym gorzej dla faktów.

  4. finka mówi

    Kurka ma rację, czas położyć kres temu bezprawiu uchwalanemu nocami, dlaczego senat i sejm nie siedzi na kwarantannie skoro są niektórzy zakażeni. Nikt nie pyta dlaczego Szumowski zmienił zdanie ws. masek,śmiał się z noszenia nagle każe nosić, Sam nie zakładał, bo zdrowy, Plucie Polakom w twarz przez ministra, który w kazdym cywilizowanym państwie pasłby się na zielonej trawie za zakup masek od narciarza i do dziś niedostarczonych respiratorów od handlarza bronią.Rząd holenderski zniósl zalecenia masek,bo żadnych dowodów nie ma na ich skuteczność i więcej szkody niz pożytku. W Szwecji od 2 mies. spada liczba zakażeń dziś jest połowa tego co w Polce i bez idiotycznych obostrzeń od początku tej pseudo pandemii. Przeraża co z Polakami się stało, jak dają się prowadzić jak barany.

  5. Marek Bystrzewski mówi

    Brawo i wielkie dzięki za ten wydruk oświadczenia! Też myślałem, żeby mówić, że mam zaburzenia psychiczne które polegają na tym, że po zasłonięciu twarzy robi mi się duszno i mam zawroty głowy, nawet od przyłbicy, oraz polegają na tym, że uważam min. zdrowia za zbrodniarza, a to rozporządzenie za niezgodne z ustawą i konstytucją.
    Ale po co aż tak się opowiadać?
    Poz tym zafoliowany papier, z paragrafami i językiem prawniczym na pewno będzie działał lepiej na ekspedientki i ochroniarzy, niż ustne oświadczenie, podczas którego często dochodzi do przerywania wypowiedzi i awantur.
    Brawo!

    1. Zbigniew mówi

      Nie prowokujcie mnie, bo nie zdazycie wyjsc z pieluch.

      1. egon mówi

        Zbysiu, ty taki dyżurny służbista i strażnik moralności i porządku jesteś? To idź powalcz z elgiebetowcsmi.

  6. Zbigniew mówi

    Spadliscie z plotu tak jak Walesa czy tez tak jak on macie w tym jakis cel ?

    Jak mozna tak wszystko zmieszac jak pan Marek?

    Nie zaperzaj sie tak panie, tylko przejrzyj wszystko to co napisales – takie sprzecznosci powstaja, jezeli macie za cel tylko propagande i sianie zametu a nie obrone kogos a tym bardziej siebie.

    Prawde zawsze mozna doprowadzic do prostoty a propagande tylko do wiekszych komplikacji sprzecznoasciami.

    Nieprawda jest, ze „tylko propaganda jest darmowa”.

    To wam Panstwu wyszedl stek paramedyczno – polityczny a nie rzadzacym.

    Napewno na 477 pieniadze juz sa wysylane a ten wasz stek jest smierdzacy i przykrywa inne smrody.

  7. Barbara mówi

    uszyję sobię maseczkę z tiulu.

  8. marju73 mówi

    Zbigniew. Komu ty służysz? Otrzeźwiej człowieku. I skończ z tymi bełkotliwymi wpisami bo się ośmieszasz co zauważają komentujący. Chciałem napisać dosadniej ale daję szansę. Ogarnij się i nie rób z siebie pośmiewiska bo wstyd!

  9. chrobry mówi

    W Polsce nie ma co liczyć na prawo lub sprawiedliwość, Zróbmy zrzutkę na zrzutka.pl na seryjnego samobójcę dla bandyty i ludobójcy Szumowskiego. Przywrócenie normalności wyjdzie po parę groszy na osobę. I myślę, że nie zabraknie chętnych. Albo my go zlikwidujemy, ale on nas. Macie wybór.

  10. Glos mówi

    Zastanawiam sie nad mozliwymi pozniejszymi konsekwencjami podawania sie za chorego psychicznie. Gdybym zostal spisany i wladza jeszcze do tego weszla by w posiadanie mojego oswiadczenia wraz z moim podpisem, to otwieramy tym samym tyrani legalne prawo zamkniecia nas opornych w zakladzie, na przymusowe leczenie czipowanymi srodkami psychiatrycznymi. Moze nawet kuracje w stylu ” Lotu Nad Kokulczym Gniazdem”. Nie mierzmy dnia jutrzejszego, dniem dzisiejszym, jakoby to by bylo nie mozliwe.

    1. Glos mówi

      Malo mamy zrozumienia. Pan-sciema to tylko jeden z wielu etapow do likwidacji ludzi i ich cywilizacji. Robienie z siebie wariata juz stawia nas na przegranej i w niczym nie hamuje pelzajacej rewolucji.
      Teraz mamy sierpien a wyszczepionki maja byc w przyszlym roku, prawda ? To tak dlugo bedziecie deptac siebie w samozadowoleniu ze pokonaliscie system, ktory stopniowo, powoli usuwa Was coraz szybciej i coraz skuteczniej z tej ziemi.

  11. fajera mówi

    jako „chory psychicznie” w jaki sposób dałbyś się spisać? ślinisz się i bełkoczesz nie wiesz jak się nazywasz…
    nawet dowodu osobistego nie ma wymogu noszenia przy sobie

  12. Kowal mówi

    Ten Zbigniew to funkcjonariusz. Niech sobie pisze co chce. Nie warto czytać.

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.