Spróbuj wzbudzić w swoim dziecku zainteresowanie nauką, by chciało zostać naukowcem, a nie patostreameram

fot. pixabay.com
1

Jednym z wielu przejawów upadku zachodniej cywilizacji jest to, że dzieci na zachodzie planują zostać celebrytami, podczas gdy dzieci w Azji planują zostać inżynierami, naukowcami czy lekarzami. Konsekwencją takiego stanu rzeczy będzie to, że nasz świat stanie się strefą zdziczałych pogrążonych w nędzy peryferii, a nowoczesna i bogata Azja zapanuje nad światem.

Takie patologiczne marzenia dzieci z naszego kręgu kulturowego są konsekwencją tego, że dzieci poddawane są systematycznej demoralizacji i ogłupianiu przez popkulturę i publiczną ”edukację”. Wykorzenianie naturalnej dla dziecka ciekawości wobec świata, słoności do odkrywania, ma miejsce przy całkowitej akceptacji i obojętności rodziców (którzy sami już zostali zdemoralizowani i ogłupieni – co sprawia, że są bezmyślnymi konsumentami medialnej propagandy – wierzą we wszelkie bzdury od ”pandemii”, przez kryzys klimatyczny, aż do gender i innych marksizmów).

Postaw mi kawę na buycoffee.to

By zachować godność, nie dać się dehumanizować, by nie stać się zombi, należy sabotować proces demoralizowania i ogłupiania dzieci. Wszelkimi sposobami starać się wzbudzać w dzieciach zainteresowanie nauką i odrazę do medialnej kloaki robiącej z ludzi bezmózgie humanoidy.

W wzbudzaniu w dziecku zainteresowania otaczającym światem fascynacji nauką pomocne mogą być wszelkie publikacje edukacyjne i popularnonaukowe dla młodego czytelnika. Jedną z takich publikacji może być czterotomowy cykl „100 pytań do profesora. Opowieści naukowe o świecie” wydany przez Jedność.

Wydawnictwo Jedność poleca „wszystkim wnikliwym badaczom świata (także dorosłym) […] wyjątkowy zbiór opowieści naukowych. Jego bohaterami są dziewczynki i chłopcy, którym jasnych i obszernych odpowiedzi udziela sympatyczny uczony. Lekko napisane historyjki, często z humorem, zawierają mnóstwo wiedzy o świecie. Każdy z ilustrowanych rozdziałów tej encyklopedii – niepodobnej do żadnej innej – to wciągająca opowieść i zarazem odpowiedź na kolejne pytania. Ta oryginalna koncepcja sprawia, że chce się czytać tę książkę strona za stroną!

Polecamy tę publikację także nauczycielom doceniającym skuteczność nowoczesnej dydaktyki, według której nauka nie musi być nudna i dla każdego dziecka lubiącego wiedzieć więcej zawsze trzeba mieć w zanadrzu ciekawostkę na interesujący temat”.

Może ci się spodobać również Więcej od autora

1 komentarz

  1. BP mówi

    Na szczęście jest coś takiego jak DNA. W mojej rodzinie wzięło górę pomimo zanurzania moich dzieci w bagnie „mody”

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.